Guest Book

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Selamat datang ke blog Persatuan Mahasiswa Fakulti Sains Dan Teknologi UKM (PMFST). Blog ini masih lagi dalam pembinaan. Mohon maaf atas segala kekurangan. Terima kasih kerana menyokong kami.


19 Responses to “Guest Book”

  1. kpd adik moderator (aidaa kecik) :-P,
    tidak mengapa..akk sokong sepenuhnya pembinaan blog ini.. 🙂

  2. chaiyok~! chaiyok pmfst!!

  3. Salam sejahtera…ramai yang merungut buku2 rujukan sukar diperolehi dan harga yang sangat mahal…student mana mampu!! kami menyediakan ebook buku-buku rujukan terkini pelbagai bidang terutamanya dalam S&T..sila lawati blog kami untuk mendapatkannya!

    http://textbooks4students.blogspot.com/

  4. terima kasih atas cadangan penjual buku murah.
    akan dihebahkan tentang blog anda.

  5. Salam ziarah daripada PMS UPSI. Moga PMFST terus maju dalam memperjuangkan suara mahasiswa.

  6. Assalamualaikum..selamat berjuang buat saf kepimpinan PMFST.

  7. Salam..selamat mengundi kepada semua pelajar FST.kepada Hakim,Wali & Arif,teruskan perjuangan anda dalam PRK kali ini,sy akan undi untuk anda bertiga..:-)

  8. Kami dari pihak PERTAMA iaitu Persatuan Mahasiswa Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat memohon agar Admin PMFST UKM boleh memautkan laman blog rasmi PERTAMA iaitu pertamaftsm.blogspot.com di blog PMFST UKM, kami telah meletakkan link PMFST UKM di Blog PERTAMA, dan buat masa ini kami masih dalam proses upgrading blog PERTAMA, sekian, terima kasih.. – Admin PERTAMA

  9. salam perjuangan pada rakan2 pmfst..gemilangkn generasi anda semua..

  10. salam
    erm… MPP FST thn 3 tu bekas presiden pmf kan? ngape blognyer tidak di update dengan perkembangan terkini kerja2 sebg wakil mahasiswa FST? busy kowt 🙂

  11. Salam. Kpd PMFST sesi 2009-2010,tahniah kpd semua yg telah dilantik. Saya mewakili PMFEP (jiran sebelah) mengalu-alukan kerjasama padu antara PMFST-PMFEP. Seperti Admin PERMATA, kami juga berharap jika Admin PMFST dapat membuat pautan ke blog rasmi PMFEP iaitu http://mypmfep.blogspot.com. Kami telah pun membuat pautan PMFST di blog kami. Sekian, terima kasih dan selamat maju jaya.
    – Admin PMFEP

  12. salam mahasiswa..kepada rakan-rakan, para pelanggan PMFST khususnya warga FST sekalian, selamat mengunjungi blog kami ni..terima kasih kpd PMS UPSI (kwn2 kita bakal che’gu sains)..and then PERTAMA atas kunjungan & thanx sume..!! teruskan menyokong PMFST

  13. salam..ada blog baru..tgh cuba2 lagi, walibahza.blogspot.com

  14. salam..
    just wanna say chaiyok2 to PMFST
    tingkatkn kegemilangn..
    rapatkan ukhuwah..
    lau ade mslh jgn lupe kongsi sme2 ye..
    kita kan satu family..=)

  15. salam..kepada semua warga fst dan Ukm umumnya, selamat menghadapi peperiksaan akhir semester ni dgn tenang..dan smoga sukses!!

  16. salam, blog anda sgt baik. blog anda dilink ke perundang2009.blogspot..trimas

  17. selamat hari raya pmfstukm semua!

  18. Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd seluruh saff kepimpinan PMFST dan warga FST. Maaf zahir dan batin.

  19. slmt menduduki exam akhir sem kpd seluruh pelajar FST. Semoga berjaya!

Leave a comment